Tuesday, July 19, 2011

Hilang Nikmat Sementara..

Ahh.. Puan Shareeda sakit.. Puan Shareeda sakit... huhu

Hilang Nikmat Sihat...
Ye.. aku tgh deman selsema +PLUS+ sakit tekak +PLUS+ ulser mulut..
Entah apa punca la aku tak sihat nih.. Oh ada lagi.. kulit muka aku agak terbakor dan mengelupas..
Hmm.. mungkin sbb sepanjang minggu lepas adalah minggu aku berjemur kat padang. Sabtu lepas SUKAN TAHUNAN SEKOLAH.
Apalagi cikgu yang semangat tak hengat nih, beria melatih budak. Itu boleh dimaafkan lagi. Sekali kluar senarai AJK, aku jadi PENGURUS PESERTA.
Maka dengan tanpa was-was lagi aku wajib berjemur di tengah padang dari mula acara sehingga tamat.
Yang pentaing RUMAH MERAH yakni rumah sukan aku juara okey!!
Agaknya pasal tu kot aku demam selsema..
Tentang ulser mulut nih tak tahu la apa punca nye..

Sakit2 pun aku gagah jugak pergi keje.. buat kerja rumah semua.. superwoman kan.. hmm..
Luckily my superchomel AMMAR ZAIM nih always goodboy and senang jaga..
Oh.. IBU CAYANG KAMU MAT JAIM.. Muaahh..



eh. AYG CAYANG ABG jugak.. hihii
hehe.. glemer nama sekolah aku.. I standing in the middle tuu.. janji RUMAH MERAH JOHAN.. yeah...


taken on June5th,2011. My both heroes..


Doakan ibu zaim sehat yer..

No comments: