Tuesday, November 1, 2011

More about my love one..

Hmm.. makin busy nampaknye.. busy ke malas? Update blog pun liat sgt. Napa ye..? Dulu tu rajin la juga walau tak seberapa..
Oh.. ZAIM.. Zaim anak saya dah 8 bulan.. Nikmatnye ada anak nih ALLAH saja yang tahu.

Tengok perkembangan zaim hari ke hari buat saya bersyukur dan tersentuh, anak adalah anugerah terindah dalam hidup. Memang sangat2 terindah. Kepada ibu-ibu di luar sana.. tahniah.. saya doakan semua ibu-ibu termasuk saya akan berjaya membentuk anak yang soleh, solehah, yang berguna, yang cerdik, berjaya dalam hidup, cemerlang dalam akademik dan sahsiah diri.. Aminnn..

Tak sabar nak tayang gambar zaim yang sangat comel. Makin comel bila tengok.. Ee..Geram..
Dulu asyik geram ngan anak orang, nih dah anak sendiri.. berkali ganda geram tu.. Eheheh...

Flow gambar dibawah nih mcm vid.klip.. MAT JAIM & NYET2.. heheh...

Hehe.. Gigi zaim baru sebatang.. sakit oo kalau gigit orang. hehe.. tu saje kot. Nak suap zaim bubur nasi yang ibu zaim masak.. Rajin tak ibu zaim nih..??? Muaahaha...

2 comments:

Gift N'Favor said...

comey nya tidur sambil pegang nyet nyet...

Mrs Shareeda said...

hehe.. Tq..