Friday, April 23, 2010

Majlis di Sungai Petani

Okay, aku dah mula kekok nak blogging semula.
So aku lebih selesa nak update pic.

Lagipun jawatan baru sebagai "SURIRUMAH TANGGA SEPARUH MASA" nih, buat aku makin busy and tak dapat nak mengarang panjang2.

Sejak kahwin nih, aku tak ingat bila last time aku and hubby makan kat luar. Gile rajin aku masak siot. Pelik bin ajaib sungguh..

Yess,, aku dah berjaya menawan suami tercinta dengan air tangan isteri tersayang. Auuww...

Aku nak share pula pic sewaktu majlis di tempat suami aku.
And pada aku, majlis tempat hubby boleh tahan meriah sampai aku 10 times more nervous kat sana dari majlis di tempat sendiri.



12 comments:

lynanigina said...

cikgu..ctk la pelamin..cun bangat..

Cik Puan Fia said...

cantiknya awak..pandai masak ye...

ryyhan said...

congrats..welcome 2 wifey club

hehe kita share same date wedding anniversary (cuma lain taun ja)

Mrs.Qarlista said...

dear..cantikla baju kaler biru niiii..sejuk mata memandang..hehe..btw, sile edit About Me kat belah kanan blog u ni ye.. :P

Zahra Ashiqin said...

alala...canteknya u...tak pki tudung pun cantek jgk..sebiji dh rupa kuza..hehe..

anyways, taniah sis!sonok la dh kawen..

farahfatihah said...

wahh cantik la kamu...i like blue color!!!!

Cahaya said...

congrats ye..lawa sgt baju biru awak ni:-)

khairulhaya said...

cikgu shareeda..awak sangat cntik..baju biru tu cantik la..2 dlm 1 erk..bole tunjuk design baju x?mcm best je..

pleasee..

aCik GeE cHoMeY said...

so sweet biru la....awak pon cantik....:-)

PUAN THALHA : said...

congrats.. u look sooo gojes!

Mrs Shareeda said...

To fia~
maseh.. tak la pandai. belasah je.. janji sedap.

To lyndabesh ~
thanks dear

To Nad Nazira ~
thanks awak. Thanks sgt2 datang. dah ubah dah ABout Me. almos lupe tau..hehe

To Zahra ~
ramai gile cakap mcm tu time wedding. hhuhu.. takde originality la sy nih ek.. hehe

To farahfatihah ~
Thanks dear..

She-Gnome said...

Hey you. Congrats. Sgt ske bj ni. hhuhu. i'm also looking for baju turqoise tp blum jumpe2. Sory but ths is my first time here--urmmm bj ni sewa ker?