Tuesday, February 1, 2011

doakan dakuuu.

today 1st februari..
Aku br balik check up perut 38 minggu..
smlm sakit pinggang gile2, so story la kat nurse tuh..
"ok, bukak sluar.. nak tgk dah bukak blm?"

Whaaatttt??
trus aku panik..
tanya nak buat ape.. nak buat mcmana.. bukak sluar abis ke??

Nurse tuh cool.
"Saya nih bidan,jgn risau.."

Tuuut..TuuuT...Eokkk...

"Oh, dah bukak satu cm dah.."

Tambah la aku panik..Biar betik dah terbuka.. Adoi.. Napa tak rasa ape.. Tak turun tanda pon..

Nasib hubby aku ada masa tuh, hubby pun dipanggil masuk dah diberitahu kejadian yang sebenar.

So, nurse suruh pegi hospital terus.. Lagipun baby dah gerak makin kerap..

Nurse kata, dia seluk pun lurus je, blh rasa dah.. Lepas tuh agak soft. Apa yang soft pun aku tak paham
Insyaallah dipermudahkan maksud dia..

Aku ajak hubby balik umah dulu. Rehat2 sbb aku tak rasa sakit. Isk,, blh ke mcm tuh. Pastuh, lepas zohor nanti br nak gerak..

Huhuh...
Doakan aku...

7 comments:

nuruljannah sukhri said...

semoga semuanya selamat dan dipermudahkan..amin

SharHanah® said...

semoga selamat dan dipermudahkan. Take care!

Princess Cindellyna said...

semoga selamat semuanya...amin..

Mrs.aisheiteru said...

Insyallah moga dipermudahkan. sy dulu pun tak rasa sakit. tp pg hospital 3 cm. all d best. doa byk2 yer :)

Ryehanna said...

wahhhh! good luck!!

eh boleh ek camtu? pg checkup nurse terus check?? errr... seriau lak bace bab2 kena seluk ni... huhuhuhu

ღnFashyaღ said...

tunggu sakit je nanti baru g spital, selagi tak turun tanda ok kot, nanti jenuh dok spital pastu asik kene seluk tu. tu yg tak tahan tu..

good luck ye shareeda, slamat jadik mama

asleenda said...

harap semua baik2 nnt..
jaga diri baik2..:D