Monday, June 8, 2009

Majlis anak jiran yang glam abes..

Antara wedding yang aku attend dalam minggu cuti skola nih. So far ade empat ke lima aku pergi. But kali nih yang betul2 grand. Ini majlis kahwin anak jiran aku. Kad kahwin dia order kat Wedding House. Buat kat grand ballroom hotel. Tema nya red and silver.

Yang sweetnye majlis nih time ketibaan pengantin. Lampu dewan digelapkan. Spot lite tertumpu pada pasangan yang muncul di muka pintu sambil background korus lagu Ungu-Tercipta untuk ku. Perghh.. syahdu beb.. Of couse la semua guest ternanti-nanti pasangan tersebut.

Lepas tu time potong kek lagu Fantasia Bulan Madu by Search. Very the romantica the amour u... eheheh..

Tetamu juga dihiburkan dengan persembahan kebudayaan. Aku rasa lebih 5 tarian kot. Ada lagi slide video nikah di 4 screen keliling ballroom. Then ada bamboo kugiran yang sangat enak muziknya. Cakap byk tak guna..

Jom layan pic-pic nih..
Lampu pun dah meriah noq.. hiasa dewan.. semua ada 50 meja kot
Ni lah pasangan mempelai Azirul&Rozlinda kek 9 tingkat tu..sangat blur sebab meja aku jauh.
Ada lapan menu.. adoi.. senak perut aku Menu 1 ada telur.. ayam..shark fin and ketam ball.. hehe
yang nih ayam masak merah.. meleleh siot..
Udang cheese.. aku x minat sgt, tapi rezeki pantang ditolak.. belasah je
nih Pineapple Fried Rice
Ada macam-macam lagi, aku tak larat nak take pic sebab asyik melayan makanan.Sambil tu aku text encik tunang bgtau betapa meriah the wedding.
Aku kata nanti mintak Kementerian Pertahanan dan Kementerian Pendidikan sponsor majlis kawen kami. Ahahah..maklum la.. kami goverment servant yang dedikasi yang berdisplin. Eh.. pic aku takkan takde kot ..
Sapa notice baju nih di entry mana??.. hehe
Dah masuk jun. Aku belum pikirkan tema, Ingat nak buat biru atau purple. Eh, silap.. Sila glamor kan sebutan anda.. Turqoise atau Lavender.. Huhuh..

4 comments:

AmyMizzunderstood said...

amy dan enchik tunang pun dah plan nak buat sumthing untuk ketibaan kami without kompang!any idea?

ryyhan said...

another bride-to-be..

slmt membuat persiapan...both colour cantik...klu nk merasa dua2 kaler 1 guna masa nikah/berinai..1 lg masa sanding =)

Unknown said...

glamer kan sebutan ye..heheeheh
i tetap gak nak blue
sebab turqoise mcm terang sgt
campur kan biru ngan putih
mmg sgt mengoda..

*mestilah setuju dgn pilihan sendiri kan

Mrs Shareeda said...

To AmyMizzunderstood - hehe.. sy takde idea la amy. but i'm sure u have sumthing brilliant in ur mind. hehe..

To ~ms tepung~ -thanks, sy pulak berniat masa sanding kaler purple, and tmpat en.tunang pulak pakai kaler biru tu. berinai/nikah nak wat kaler silver.. ok ke?

To Dayu- 1stly congrats cik dayu. ops.. Pn.Dayu. oh..sy tumpang heppy sgt. Cepat2 jd mama yer. Hehe..Pilihan sendiri dah ade. Saya org BP jek.. puan dayu dtg yer nanti.