Friday, May 15, 2009

Bila cuba cari, anggap mcm ada..tapi sebenarnya mmg takde kot..

...Dan kini aku baru nak terpikir. Sebagai pompuan, apa kelebihan aku ada. Kelebihan yg patot seorang pompuan ada. Cth paling mudah keje2 pompuan la. Aku tak rasa mcm aku ada satu bidang yang aku master.

Masak?? ala kadar je. tu pun kerap kali buat isi perut sendiri. Menjahit?? jauh skali la.. mmg takde seni langsung. Buat kek..kuih?? tu pun aku brani bila ada ibu kat dapor. Wat sama la maksudnya.. kalau sorang.. haramm..

Aku cuba jugak nak konfiden kan diri. Aku ada sesuatu yg boleh dibanggakan. Tapi series beb.. mmg takde kot. Entahlah. Buat aku risau pulak nak menempuh alam rumah tangga nih.

Tapi bg menyedapkan ati.. aku bisik sendiri.. bila sampai masa nya, semua itu dah jadi rutin..wajib..Alah bisa tegal biasa.

Secara automatic superwoman akan menunjukkan taring. Secara megik juga aku mampu meng-absorb tugasan2 seorang wanita sebaik bergelar PUAN. Hopefully aku juga akan melalui transfomasi menjadi superwoman dimaksudkan..

No comments: