Monday, May 18, 2009

happy belated teacher's day..bley??

*Aku dalam hijau..uhuk..

Ini tahun kelima aku bergelar guru. Wah,, dah lama jugak la aku keja kan. Patotnya dah berkoyan jugak savings aku kan tapi hampeh.. Lupakan hal yang menyakitkan hati itu seketika. Aku mahu berkongsi salah satu ucapan murid pada aku bersama anda semua. Kira ini terpilih antara banyak-banyak hadiah dan kad yang aku terima .Banyak ke??..(baca dengan nada mengjengkelkan).Btw, budak nih kiut..nama dia Kresylia. Kalo aku ingat, aku update pic dia ye..

*abaikan kesalahan tatabahasa..aku ajaq dorang maths.

..kakak sy sgt mirip dengan cikgu.. itu yang buat aku touching. Ironinya kadang aku tak sedar pun aku mendidik mereka dengan cara yang berbeza setiap murid. Semua sama rata saje. Terpulang pada observation mereka la evaluate cara guru itu kan.

Oh, selain encik tunang.. buah hati pengarang jantung yang peneman sunyi aku.. dia sangat setia..dan juga pendengar yang setia.. Aku Cayang Kamu Kechik..

No comments: