Sunday, May 17, 2009

soal siasat dan sesi interbiu telah bermula..

Genap 2 minggu aku jadik tunang orang. Currently en.tunang sy dah mulakan soal siatan. aduh, aku pun pelik apabila en.tunang mula bertanyakan soalan-soalan di luar kotak fikiran aku.

Di waktu2 aku lagi memikirkan warna tema, fesyen time nikah-sanding, hantaran dan sebagainya, en.tunang aku lain pula halnya. Dah macam aku kene duduk peperiksaan awam pulak. Sila bg jawapan untuk contoh soalan berikut:-

"Nanti kan yang, kalau dah dok sama,,

1)Kalau sy tegur awak.. awak nak wat mcmana?

2)Kalau sy marah ke, angin ke..awak nak buat apa?

3)Misal kata sy tak izin atau tak suka apa yg awak nak buat apa respon awak?

4)Agak-agak kalau awak dah jemu dengan sy mcmana?

Fuhh.. aku takde bajet pun en.tunang tanya mcm tu. So very the particular lah..ke aku sempoi sgt??? Tapi secara positifnya, It seems like he really wanna spend his lifetime with right person regretless..aku la tu!

Alhamdulillah aku berjaya jawab satu-persatu soalan en.tunang dengan markah penuh. En.tunang pun berpuas hati dengan jawapan yg ikhlas dari aku.

Alhamdullillah juga aku dipertemukan Allah s.w.t insan yg benar-benar menghargai aku. Aku rasa sentimental pula di entry nih..uhuk...

No comments: