Saturday, May 30, 2009

melayan tag, emkoy penggerak misi

nyatakan 5 fakta menarik tentang si pemberi award ini iaitu: sedari afidah
i. Seorang org yang keje gomen jugak
ii. Seorang bakal pengantin
iii. Seorang yang belum pikir tema majlis dia
iv. Seorang camouflage iaitu penggerak misi
v. Seorang wanita (*wink)

Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta ataupun hobi diri sendiri

i. Aku sangat sempoi.. simple life..
ii. Aku takut dan benci cicak.. medan magnet kami menolak antara satu sama lain..eiiii.. yarkss..
iii. Aku akan gelak sangat2, bila tgk cerita keliwon kat tv3. sangat kelakar lah..
iv. Aku tak minum apa juga air bergas, sbb aku rasa air gas takde beza dengan air gula..
v.Aku jugak tak minum nescafe ke, kacip patimah ke, dan segala jenis kopi kerana akan pening dan sakit otak..
vi. Aku paling pantang manusia memandu di lorong kanan dengan kelajuan 50km/j.
vii.Aku sangat sayangkan kanak-kanak.. i love kids.
viii. Aku ada seorang tunang yang tegas, garang, series tapi akan cair dengan godaan aku.. hahaha.. miang sungguh
ix. Aku ada family bounding yang sgt kuat.
x. Aku nak sponsor untuk majlis perkahwinan aku... ada yg berminat??? (mimpi la ko!)

Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka :
Aku diskaun sendiri 5 org la k.. nanti aku hapdet penerimanya... ke ada yg nak volunteer?

No comments: