Tuesday, August 25, 2009

Sakitnya..



Hari nih saya tak dapat puasa. Kesakitan yang teramat sangat.

Saya sakit gigi.

Mula-mula rasa rugi, tak mau bukak puasa. Tapi memandangkan kesakitan yang menusuk-nusuk, saya terpaksa makan ubat.

Sedih. Masih rasa sakit lagi. Aduh.. Tolong..

9 comments:

MyRule said...

ala..siannyer..

jgn lupa makan ubat and rest ye ;-)

khairulhaya said...

kasihannye sama kamu cikgu..ari tu roy yg sakit gigi.tp roy rajinkan diri kumur2 ngan air garam..ok sket la..

harap cikgu cepat sembuh erk.hahah..cikgu da kantoi..

Miss Shareeda said...

To Myrule ~ sedang rest la nih. Dah tak puasa pun tak boleh makan. Nak kunyah apa pun sakit. Makan bubur sahaja.. huhu

To khairulhaya ~ Td saya terus kumur dengan air garam. Hampir lima jam juga menaham sakit, sekarang dah agak kurang. Maseh roy..

Nurulhuda|Adlie said...

sharee, g jumpa doc amik antibiotic nanti oklah, mcm khairulhaya aritu, hehe..

samala i pun dugaan puasa2 ni, muntah2, keracunan makanan agaknya, makan pun keluar balik, camni cepatla kurus.. :)

Miss Shareeda said...

To Nurulhuda|Adlie ~ thanks 4 ur concern. awak pun sakit ke..alahai.. kena gastrik kot. tak syok kan sakit2 time puasa nih..hmmm

asleenda said...

alahai..sian awk kan...tp takpelah..tu seme cobaaannnnnn....
senyum skit....errrrr...bleh senyum lg tak....hehhehehe...
jgn marah yer...
nasib baik cuti skolah skrg kn..klu tak, ade yg mkn bdk nih....:)

naddynad said...

xpa. saya paham
saya lg teruk kalu sakit gigi...rasa nk tumbuk org jeh..hehe

Miss Shareeda said...

To asleenda ~ hehe.. masuk ari kedua nih, still in pain..huhuh.. tu la pasal, seb baik cuti skolah..nak mkn budak camne..gg sakit nih..

To naddynad ~ wah, kuatnya sampai nak tumbuk org.. haha.. sy blm pulih lg tapi gagah puasa jugak ari nih..huhuhuh

naddynad said...

kuat gaks la...haha